محل لوگو

آموزش رایگان + اندیکاتور


آموزش رایگان + اندیکاتور

بسم الله الرحمن الرحیم

در خدمت شما هستیم با آموزش باینری آپشن بروکر الیمپ ترید 

 

سایت الیمپ ترید یکی از بهترین بروکر هایی هستش در زمینه ی باینری آپشن و برای ما ایرانی ها بروکر خوبی هستش به خاطر اینکه کار کردن باهاش راحته و میتونین بدون دردسر درخواست واریز بدین و از همه ی این ها مهتر پشتیبانی فارسی این سایت هستش که امسال راه اندازی شده و می تونین با خیال راحت ترید کنین .

ما در این آموزش سعی کردیم شما رو با محیط کاربری سایت الیمپ آشنا کنیم تا بتونین درک بهتری از پلتفرم بروکر الیمپ داشته باشین .

تجربه ی یک ساله ی ما در زمینه باینری آپشن اینو میگه که تنها استفاده از یک استراتژی خسته کننده و در نتیجه گرفتار شدن در تله نوسانات بازار هستش .

و ما سعی کردیم که چند تا استراتژی کاربردی رو بهتون آموزش بدیم که به صورت ترکیبی هستش . و دوتا از آموزش هامون رو رایگان گذاشتیم براتون یکیشون نیازی به اندیکاتور نداره و دیگری اندیکاتور مورد نیازتون خط ترند هستش که در قسمت اندیکاتور های خود سایت موجود هستش که می تونین ازش استفاده کنین . آموزش دو استراتژی اصلی رو ما رایگان گذاشتیم ولی برای اندیکاتور ها مبلغ ناچیزی رو مشخص کردیم .

اون هم فقط به خاطر تجربه ی یک ساله و زحمت تهیه کردن این آموزش هستش .

استراتژی ماکتینگ که ما تو آموزشمون گفتیم به این شکل هستش شما باید حد اقل 100 دلار داشته باشید که بتونین از این استراتژی استفاده کنین . در غیر اینصورت باید به شکل تکنیکال عمل کنید . هربار ترید یک واحد مشخص .

در روش تکنیکال شما با 10 دلار هم می تونین ترید کنین . به طور مثال : در ترید اول شما باید 1/100 برای بالای 100 دلار و 1/10 برای زیر 100 دلار پولتون که اگر 10 دلار هستش باید 1 دلار رو وارد معامله کنین ، و اگر ضرر کردید باید همون مقدار 1 دلار رو دوباره در ترید بعدی انجام بدید . در اینجا شما باید خیلی با دقت ترید کنین چون اگر اشتباه شما زیاد باشه قابل جبران نیست . شما باید از هر 10 ترید حداقل 7 تریدتون درست باشه که بتونین سود کنین .و این کار سخت و حوصله بر هستش .

از این استراتژی معمولا در فارکس استفاده میشه چون ساز و کارش متفاوت هستش با باینری آپشن .

برای همین بنده مارکتینگل رو پیشنهاد میدم به اینکه راحت تر هستش و شما تا 5 بار فرصت اشتباه دارین و اگر دزست عمل کنین همیشه در سود هستین . در این روش شما باید حداقل 100 دلار موجودی داشته باشین . که 1/100 رو برای ترید اول کنار میزارین و اگر ضرر کردید . در ترید بعدی مقدار معامله رو افزایش میدیم به 3 دلار به خاطر اینکه هم سود کنیم و هم ضرر ترید قبلی رو جبران کنیم . که اگر سود کردیم یعنی ما 2 ترید موفق پشت سر هم داشتیم . ولی اگر ضرر کردیم باز این کار رو تکرار می کنیم و اینبار به مقدار 7 دلار ترید رو انجام میدیم .

مقادیر به این شکل هستش 1 . 3 . 7 . 15 . 35 می بینید که شما 5 بار فرصت اشتباه دارید . اگر شما پنجمین فرصت رو هم از دست دادید یعنی اینکه طبق آموزش و استراتژی عمل نکردید .

و بهتره بقیه ی پولتون 39 = 61 - 100 این 39 دلار رو به حسابتون برگردونین که بیشتر از این ضرر نکنین . و در حساب دمو تمرین کنین تا بتونین تسلط لازم رو داشته باشین .

اول از اینکه بخواین وارد حساب لایو بشین قبلش تمرین کنین حتی شما 3 ماه در حساب دمو . و بعدش اگر تونستین به طور میانگین در استراتژی کوه به کوه میله های macd از 10 ترید 8 تا رو درست ترید کنید . اونوقت این قول رو میدم بهتون که می تونین همیشه در سود باشین .

در آخر : ما هیچگونه در سود و ضرر و زیان شما شریک نخواهیم بود .

 

ویدیو 1 :آشنایی با بروکر الیمپ

 

ویدیو 2 : آموزش استراتژی کوه های macd

 

ویدیو 3 : قسمت دوم آموزش استراتژی binary channel

 

قسمت پایانی : ترید با اندیکاتور binary channel و استفاده از دو استراتژی

 

 ویدیو معرفی  سایت صرافی جهت خرید و فروش دلار وبمانی

برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

دبلیو ام تهران

 

ارتباط با ما : indicators.4kia@gmail.com

 

 

 


مبلغ واقعی 187,750 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 150,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 266

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما